8 Mart 2011 Salı

Sular nereye gitti...

4 Mart cumartesi günü gittiğimiz kontrolde doktorumuz suyun (amniyo sıvısının) alt sınırında olduğunu söyledi... 15 gün kadar evde yatarak dinlenmemi ve bol bol su içmemi istedi.. Su miktarı biraz düzelirse karnımda ara ara oluşan sertleşmenin de azalacağını söyledi.. Bu sertleşme bebeğin pozisyonuyla ilgiliymiş..
Ultrasonda bebeğin kilosu 860 gr, boyu yaklaşık 30 cm..
Bu haftalarda normal kilo aralığı 650 gr- 1200gr aralığındaymış.. Bizimki biraz küçük mü ne? Sanırım protein almamamın etkisi de olabilir.. Eti ne pişirmeyi ne yemeyi seviyorum.. Gelsin börek çörek karbonhidrat...
Hergün tatlı yememe rağmen, hatta her sabah hiç yemedğim çilek reçelini tüketmem şeker yapmamış bende.. Şeker yüklemesinin sonucu gayet düşük çıktı.. Buna sevindim, şekerim yüksek çıksaydı tatlı yiyemezdim :)))
Şimdi evdeyim, uyumaya çalışıyorum, dışarda lapa lapa kar var... Toplam 5,5 kilo aldım bu zamana kadar... sağlam adımlarla 100'e ilerliyorum :(((
Yaklaşık 1,5 lt'lik sürahiyi baş ucuma koydum, günde en az 2 kez bitirmeye çalışıyorum...
tek sorunum yemek olayı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder